Χρειάζεται να κάνω εγγραφή στο www.missvanity.gr για να μπορέσω να αγοράσω;

Όχι, δεν είναι αναγκαίο να δημιουργήσεις προσωπικό λογαριασμό για να παραγγείλεις στο www.missvanity.gr , μπορείς να ολοκληρώσεις τις αγορές σου είτε μέσω του προσωπικού σου λογαριασμού σου είτε ως νέος χρήστης.  Είναι όμως πιο απλό και  πιο γρήγορη η διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας για τους εγγεγραμμένους  χρήστες γιατί δεν χρειάζεται να πληκτρολογείς τα στοιχεία επικοινωνίας και χρέωσης της παραγγελίας σου. Έχεις επίσης τη δυνατότητα να αναζητάς την πορεία και το status των παραγγελιών σου μέσω του προσωπικού σου λογαριασμού.

Μπορώ να κάνω την παραγγελία μου από το www.missvanity.gr αλλά να την παραλάβω από το φυσικό κατάστημα;

Φυσικά και μπορείς, είτε επιλέγοντας παραλαβή από κατάστημα με την μέθοδο της αντικαταβολής σε διάστημα 2 ημερών είτε μπορείς ακόμη και να εξοφλήσεις την παραγγελία σου από το www.missvanity.gr και απλά να το παραλάβεις από το φυσικό μας κατάστημα στην οδό Αβάντων 59, Χαλκίδα, Τ.Κ. 34100.

Πως μπορώ να δημιουργήσω νέο λογαριασμό στο www.missvanity.gr;

Στην πάνω δεξιά πλευρά στης οθόνης υπάρχει το πεδίο Σύνδεση/Εγγραφή. Για αυτούς που έχουν ήδη λογαριασμό εισάγουν τα στοιχεία εισόδου τους, για τους νέους χρήστες δίνεται η δυνατότητα νέας εγγραφής.  Όποτε επιθυμείς μπορείς είτε να αλλάξεις τα στοιχεία επικοινωνίας ή χρέωσης καθώς και να διαγράψεις μόνιμα τον λογαριασμό σου.

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης, πως μπορώ να τον ανακτήσω;

Αν έχεις ξεχάσει το κωδικό πρόσβασής σου, πάτησε στο “Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου” στη σελίδα εισαγωγής του λογαριασμού σου και ακολούθησε τις οδηγίες.

Τι επιλογές πληρωμής έχω κατά την παραγγελία μου από το www.missvanity.gr;

Οι τρόποι πληρωμής είναι μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, μέσω της εφαρμογής MasterPass της Mastercard, μέσω PayPal και με αντικαταβολή.

Πότε και πως μπορώ να επιστρέψω ένα ή όλα από τα είδη που παρέλαβα;

Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις τα προϊόντα που αγόρασες εφόσον δεν είσαι ικανοποιημένος από την αγορά σου. Μπορείς να κάνεις αλλαγή με άλλο προϊόν ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού για επόμενες αγορές σου ή να ζητήσεις την επιστροφή των χρημάτων σου. Δεν γίνονται αλλαγές  σε προϊόντα που έχουν δεχθεί φθορές και δεν μπορούν να διατεθούν προς πώληση. Μπορείς να ενημερωθείς για την αναλυτική διαδικασία επιστροφών ΕΔΩ.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, επιστρέφονται τα χρήματα μου;

Φυσικά μπορούμε να σου επιστρέψουμε τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία των επιστρεφόμενων ειδών. Θα πρέπει να τα επιστρέψεις εντός 10 ημερών από την παραλαβή τους, εφόσον επιλέξεις την ίδια εταιρία courier με την οποία παρέλαβες την αρχική σου παραγγελία και ζητήσεις χρέωση παραλήπτη.

Θα επωφεληθείς από τις προνομιακές μας χρεώσεις και η αξία  των εξόδων επιστροφή της courier θα αφαιρεθούν από το ποσό της επιστροφής σου. Τα χρήματα τα επιστρέφουμε μέσω κατάθεσης  στον τραπεζικό σου λογαριασμό. Για να ολοκληρωθεί η επιστροφή των χρημάτων σου, θα πρέπει το επιστρεφόμενο είδος να μην έχει δεχτεί φθορές, να έχει τα ταμπελάκια του, να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς και γενικά να μπορεί να διατεθεί προς πώληση. Μπορείς να ενημερωθείς για την αναλυτική διαδικασία επιστροφών ΕΔΩ

Μπορεί να γίνει αντικατάσταση του είδους που επιστρέφω με κάποιο άλλο είδος;

Φυσικά μπορείς να επιστρέψεις ένα προϊόν που παρέλαβες αλλά δεν σε ικανοποίησε και να μας ζητήσεις την αλλαγή του με ένα περισσότερα προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Μπορείς να κάνεις νέα παραγγελία και στα σχόλια να γράψεις ότι προορίζεται για αλλαγή. Θα την κρατήσουμε σε αναμονή μέχρι να παραλάβουμε το επιστρεφόμενο είδος και  περάσει τον έλεγχο ποιότητας. Μας συμπληρώνεις και την φόρμα επιστροφών με όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την ολοκλήρωση της αλλαγής.

Παρέλαβα τη παραγγελία μου αλλά κάποιο είδος είναι ελαττωματικό. Τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να ελέγχετε τυχόν φθορές στη συσκευασία κατά την παραλαβή σας από την courier, ποτέ δεν θα σας στείλουμε το προϊόν σας σε κατεστραμμένη συσκευασία. Τα προϊόντα μας ελέγχονται συνέχεια για τυχόν φθορές και δεν αποστέλλονται στους πελάτες. Αν παρόλα αυτά λάβεις  ελαττωματικό προϊόν, κάλεσε  μας αμέσως για να ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής του, με τα έξοδα επιστροφής του courier να επιβαρύνουν την εταιρία μας, αρκεί επιλέξεις την ίδια εταιρία courier με την οποία παρέλαβες την αρχική σου παραγγελία και να  ζητήσεις χρέωση παραλήπτη.

Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω τη παραγγελία μου;

Σου δίνουμε τη δυνατότητα να ακυρώσεις ή να αλλάξεις την παραγγελία σου εντός της ίδιας ημέρας και εφόσον δεν έχει δοθεί στην courier για παράδοση.

Πόσο διαρκεί ο χρόνος παράδοσης αποστολής της παραγγελίας μου;

Ο χρόνος παράδοσης της αποστολής εξαρτάται από την τοποθεσία του παραλήπτη. Δείτε  αναλυτικά στην Αποστολή των προϊόντων. Εξαιρούνται τα χειροποίητα προϊόντα τα οποία είναι κατόπιν παραγγελίας και θα σας επικοινωνούμε άμεσα τον προβλεπόμενο χρόνο προετοιμασίας και αποστολής της εν λόγω παραγγελίας.

    Ask a Question

    Αν έχεις κάποια επιπλέον απορία στείλε μας μήνυμα στην παρακάτω φόρμα και θα σου απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν